فروشگاه اچ ام الکترونیک

معرفی محصولات ریزان الکتریک

author logo

حسین کربلایی

1402/10/09

0

شرکت شاخص توان تیراژه در سال 1380 تاسیس شد. طی سالیان، موفق به دریافت استانداردها، تاییدیه‌ها و تقدیرنامه‌های متعددی از کارفرمایان محترم و سازمان‌های مختلف شده است. همچنین شرکت شاخص توان تیراژه با نام تجاری ریزان الکتریک ابتدا استابلایزرهای خود را برای صادرات به کشورهایی از جمله ارمنستان, عراق, ترکیه, پاکستان و گرجستان تولید کرد اما پس از مدتی به دلیل نیاز بازار داخلی، محصولات خود را داخل کشور نیز عرضه می کند.

استابلایزرهای تولید شده توسط شرکت ریزان الکتریک در دو دسته بندی جداگانه تحت عنوان تیپ A و تیپ B تولید می‌شوند، همچنین ترانس‌های دستی (MANUAL) هم در تولیدات شرکت ریزان الکتریک به چشم می‌خورد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

همچین مطالعه کنید : تفاوت استابلایزر و محافظ برق

استابلایزر تیپ B :

استابلایزرهای تیپ B ریزان الکتریک برای محیط‌های شهری و دارای کنتور برق طراحی شده‌اند به طوری که نوسان و افت ولتاژ در این مناطق به صورت فزاینده نبوده و به مقداری اسمی 135 ولت محدود شود. در این صورت استابلایزرهای تیپ B ریزان الکتریک مناسب برای استفاده در آن مناطق است. به طورکلی محدوده ولتاژ ورودی برای استفاده از استابلایزرهای تیپ B ریزان الکتریک 280-130 ولت می‌باشد.

چنانچه ولتاژ شبکه برق شهری تغییر زیادی داشته و مقدار آن پایین تر از 130 ولت و یا بیشتر از 280 ولت شود دستگاه برق را قطع کرده و تا زمانی ولتاژ برق شهر به محدوده قابل قبول باز نگردد، استابلایزر برق را وصل نمی‌کند.

استابلایزر تیپ A :

استابلایزرهای تیپ A ریزان الکتریک به گونه ای طراحی شده‌اند که در مقابل افت ولتاژ شدید که در بعضی مناطق و گاهی در خارج از محدوده شهرها اتفاق میافتند مناسب است. محدوده ولتاژ کاری (ورودی) برای استابلایزرهای تیپ A ریزان الکتریک 370-80 ولت و در مدل‌های توان بالاتر 370-105 ولت می‌باشد. بدین صورت که اگر ولتاژ برق شهر در بین بازه‌های گفته شده باشد، خروجی دستگاه در محدوده استاندارد 235-210 ولت است، چنانچه ولتاژ برق شهرخارج از محدوده گفته شده باشد، دستگاه خروجی برق را قطع کرده و تا رسیدن به محدوده ی قابل قبول برای استابلایزر، برق را وصل نمی‌کند.

استابلایزرهای پلاگین (Plug In) :

استابلایزرهای پلاگین ریزان الکتریک در توان پایین طراحی شده‌اند و در دو مدل 10 آمپر و 16 آمپر تولید می‌شوند. استابلایزرهای پلاگین ریزان الکتریک برای مصارفی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و سیستم های صوتی و تصویری خانگی طراحی و دارای خروجی برق (به صورت پریز) هستند.

ترانس دستی (Manual) :

از دیگر محصولات تولید شده توسط گروه دانش بنیان ریزان الکتریک می توان به ترانس‌های دستی اشاره کرد که در توان‌های مختلفی تولید شده و مناسب برای مناطقی است که افت ولتاژ آنها ثابت بوده و میزان افزایش ولتاژ باید توسط کاربر تنظیم شود و با هر بار تغییر ولتاژ ورودی برق، تنظیمات ترانس بایستی دوباره توسط کاربر تنظیم شود. (مثل زمین های کشاورزی مناطق دوردست جهت تامین برق پمپ آب چاه)

برای بررسی بهتر ، تمامی استابلایزرهای ریزان الکتریک در جدول ذیل همراه با مشخصات فنی آنها آورده شده است، جهت مطالعه بیشتر برای هر محصول، روی آن کلیک کرده تا به صفحه مربوط به آن وارد شوید.

جهت مشاهده لیست قیمت استابلایزر ها کلیلک کنید

نام دستگاه مدل دستگاه حداقل ولتاژ ورودی حداکثر ولتاژ ورودی حداکثر جریان خروجی
استابلایزر ۲ کیلووات پلاگین  ۱۳۵ولت ۲۷۵ولت ۱۰ آمپر
استابلایزر ۴ کیلووات پلاگین ۱۳۵ولت ۲۷۵ولت ۱۶ آمپر
استابلایزر ۶ کیلووات تیپA/تیپB ۸۰ولت/۱۳۰ولت ۳۷۰ولت/۲۸۰ولت ۲۵ آمپر
استابلایزر ۸ کیلووات تیپA/تیپB ۸۰ولت/۱۳۰ولت ۳۷۰ولت/۲۸۰ولت ۳۲ آمپر
استابلایزر ۱۰ کیلووات تیپA/تیپB ۸۰ولت/۱۳۰ولت ۳۷۰ولت/۲۸۰ولت ۴۰ آمپر
استابلایزر ۱۲ کیلووات تیپA/تیپB ۸۰ولت/۱۳۰ولت ۳۷۰ولت/۲۸۰ولت ۵۰ آمپر
استابلایزر ۱۵ کیلووات تیپA/تیپB ۱۰۵ولت/۱۳۰ولت ۳۷۰ولت/۲۸۰ولت ۶۳ آمپر
استابلایزر ۲۰ کیلووات تیپA/تیپB ۱۰۵ولت/۱۳۰ولت ۳۷۰ولت/۲۸۰ولت ۸۰ آمپر
0 دیدگاه برای معرفی محصولات ریزان الکتریک , اولین نفری باشید که برای این محصول نظر ثبت می کند.
دیدگاه خود را بنویسید
سبد خرید
سفارش شما

محصول

قیمت کل

جمع کل:

0 تومان