فروشگاه اچ ام الکترونیک

AVR32 Advanced بهترین استابلایزر خانگی

author logo

حسین کربلایی

1402/11/27

0

در این مقاله سعی بر این است تا مجموعه اطلاعاتی درباره ی استابلایزر AVR32 Advanced و کیفیت تولید و ارزش خرید آن نسبت به قیمت مصرف کننده را به شما عزیزان ارائه دهیم .

همچنین در این مقاله به سوالات ذیل پاسخ داده می شود :

1- بهترین استابلایزر مخصوص واحد مسکونی

2- به صرفه ترین استابلایزر مناسب واحد اداری و تجاری

3- چگونه از وسایل برقی در مقابل نوسان برق محافظت کنیم ؟

استابلایزر 8 کیلووات AVR32 Advanced که نمونه بهینه شده و جدید دستگاه  AVR32F می باشد ، جهت محافظت از دستگاه های برقی ، الکترونیکی و تمامی لوازم خانگی تولید شده است .

همچنین با نصب استابلایزر AVR32 Advanced در ورودی برق اصلی واحد مسکونی ، تمامی پریز های برق واحد محافظ دار شده و دارای خروجی برق استاندارد ۱۲±۲۲۰ ولت می شوند .

پیشنهاد گروه تخصصی اچ ام الکترونیک برای محافظت از واحد های مسکونی با متراژ متوسط با مصرف کننده های متعارف که دارای کنتور برق 32 آمپر می باشند ، استابلایزر AVR32 Advanced می باشد .

جهت بررسی مدل های مختلف محصوالت فاراتل کیلک کنید .

چرا استابلایزر AVR32 Advanced بهترین انتخاب برای واحد های اداری و مسکونی است ؟

استابلایزر AVR32 Advanced توانایی تحمل شدت جریان لحظه ای 100 آمپر و حداکثر 32 آمپر را دارد که برای یک واحد تجاری ، مسکونی و اداری با مصرف کننده های متعارف ، کامال جوابگو و مناسب می باشد ، اما توصیه می شود ، مصرف دائم (24 ساعته) از استابلایزر 8 کیلووات فاراتل به مقدار 25 آمپر محدود شود تا به استابلایزر فشار نامتعارف وارد نشده و طول عمر مفید استابلایزر بیشتر شود .

از دیگر مزایای استابلایزر 8 کیلووات Advanced فاراتل می توان مجهز بودن به Bypass اتوماتیک اشاره کرد و همچنین ابعاد فیزیکی دستگاه کامل مناسب برای فضاهایی مسکونی ، تجاری و اداری طراحی شده است .

استابلایزر فاراتل مدل AVR32 Advanced ، مدل پیشرفته و بهینه شده دستگاه AVR32F می باشد که تولید آن متوقف شده است .

همچنین مطالعه کنید : تفاوت دو دستگاه AVR32 Advanced و AVR32F

نتیجه گیری :

استابلایزر AVR32 Advanced به دلیل توان خروجی بالا و باکیفیت و همچنین قیمت مناسب نسبت به دستگاه های با توان بالاتر انتخاب مناسبی برای یک واحد مسکونی ، تجاری یا اداری می باشد .

جهت مشاهده لیست قیمت استابلایزر ها کلیک کنید .

0 دیدگاه برای AVR32 Advanced بهترین استابلایزر خانگی , اولین نفری باشید که برای این محصول نظر ثبت می کند.
دیدگاه خود را بنویسید
سبد خرید
سفارش شما

محصول

قیمت کل

جمع کل:

0 تومان