فروشگاه اچ ام الکترونیک

تفاوت استابلایزر AVR32F و AVR32 Advanced

author logo

حسین کربلایی

1402/10/04

0

تفاوت ترانس اتوماتیک AVR32F و استابلایزر AVR32 Advanced

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی استابلایزر AVR32 Advanced و تفاوت های آن با مدل قدیمی تر یعنی ترانس اتوماتیک AVR32F بپردازیم.

ترانس اتوماتیک AVR32F یکی از پرفروش‌ترین، با کیفیت‌ترین و کاربردی‌ترین محصول شرکت فاراتل است. کاربردی بودن ترانس AVR32F به این دلیل می‌باشد که این دستگاه برای منازل مسکونی، باغ، ویلا، کولرهای گازی و تقریبا اکثر مصرف کننده‌های برقی رایج قابل استفاده است. با توجه به تولید با کیفیت، این دستگاه عمر مفید بالایی دارد اما به دلیل طراحی قدیمی آن، شرکت فاراتل تصمیم گرفت تا با طراحی جدید خود، دستگاهی بهینه‌ و با امکانات پیشرفته‌تر یعنی استابلایزر AVR32 Advanced را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

در جدول ذیل به بررسی برخی از امکانات  ترانس AVR32F و استابلایزر AVR32 Advanced می پردازیم تا بتوانیم آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و نتیجه‌گیری کنیم.

اسم محصول AVR32 Advanced AVR32F
توان دستگاه (کیلووات) ۸ ۸
بیشینه جریان موثر (A) ۳۲ آمپر ۳۲ آمپر
جریان استارت (A) ۶۴ آمپر ۶۴ آمپر
حداقل ولتاژ ورودی (V) ۱۳۵ ولت ۱۴۰ ولت
حداکثر ولتاژ ورودی (V) ۲۶۵ ولت ۲۷۰ ولت
Bypass اتوماتیک ندارد دارد
زمان تاخیر وصل ۳ دقیقه ۳ دقیقه
دمای محیط (درجه)  ۰ الی ۴۰ درجه ۰ الی ۴۰ درجه

نتیجه :

همانطور که ملاحظه کردید، تفاوت‌های کمی بین ترانسAVR32F و استابلایزر AVR32 Advanced وجود دارد. البته استابلایزر AVR32 Advanced در بعضی از پارامترها مانند جریان استارت اولیه که تا 100 آمپر (به صورت لحظه ای) ارتقا یافته و اضافه شدن ویژگی BYPASS اتوماتیک و همچنین دقت و سرعت در تثبیت ولتاژ پیشرفت‌هایی داشته است و می تواند جایگزین مناسبی برای دستگاه محبوب AVR32F باشد. لازم به ذکر است که تولید AVR32F متوقف شده است.

البته استابلایزر  APR32 هم جزء دستگاه های 8 کیلووات تولید شده توسط شرکت فاراتل است که تفاوت آن با دستگاه AVR32 ADVANCED فقط در میزان حداقل ولتاژ ورودی می باشد، بدین ترتیب که حداقل ولتاژ ورودی قابل قبول برای دستگاه APR32 فاراتل ۱۵۰ ولت است و در بقیه موارد کاملا مشابه ترانس AVR32F و استابلایزر AVR32 Advanced عمل می‌کند.

اچ ام الکترونیک نماینده رسمی فاراتل، تمامی محصولات فاراتل را با یکسال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه میکند.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در هر صورت، همیشه می توانید از طریق تماس تلفنی ، تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید .

0 دیدگاه برای تفاوت استابلایزر AVR32F و AVR32 Advanced , اولین نفری باشید که برای این محصول نظر ثبت می کند.
دیدگاه خود را بنویسید
سبد خرید
سفارش شما

محصول

قیمت کل

جمع کل:

0 تومان