فروشگاه اچ ام الکترونیک

محافظت از یخچال فریزر و تجهیزات برودتی

author logo

حسین کربلایی

1402/08/17

0

چگونه از یخچال فریزر و تجهیزات برودتی مراقبت کنیم ؟

تمامی دستگاه‌های برودتی مانند یخچال، فریزرهای خانگی و صنعتی، ساید بای ساید و دستگاه‌های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپیلت، چیلر و کولرهای گازی دارای مجموعه یونیت-کمپرسور هستند که مستقیم با برق شهر کار می‌کند. از آنجایی که کمپرسور تمام دستگاه‌های فوق برای شروع کار (در لحظه‌ی استارت) نیاز به جریان راه‌اندازی بیشتری دارند، ولتاژ ثابت 220 ولت در این زمان بسیار اهمیت دارد. هرگونه افت ولتاژ یا نوسان شبکه برق شهر باعث بالا رفتن بیش از حد جریان مصرفی و به همراه آن بالا رفتن دمای سیم پیچ کمپرسور می‌شود. به این ترتیب تا زمانی که دستگاه نو باشد، تا حدودی با این شرایط به کار خود ادامه می‌دهد اما با گذشت زمان و تکرار پدیده افت ولتاژ و جریان کشی نامتعارف، بازدهی سیم پیچ کمپرسور افت کرده و برای سرما سازی و رسیدن به دمای مورد نظر، مداوم کار می‌کند. این امر درنهایت منجر به سوختن کمپرسور می‌شود، که هزینه تعمیر (برای کمپرسورهای صنعتی سه یا تک فاز)  و تعویض (برای کمپرسورهای خانگی و نیمه صنعتی) زیاد است.

برخی دیگر از مقالات ما : اهمیت تثبیت کننده ولتاژ برای دستگاها

راه حل چیست ؟

تنها راه حل مشکل افت ولتاژ استفاده از استابلایزر و ترانس‌های اتوماتیک و البته با کیفیت می‌باشد تا از تمامی وسایل و مصرف کننده‌های خود در زمان اوج مصرف (حالت بحرانی در فصول گرم) و همچنین هنگام نوسانات شدید لحظه‌ای (هنگام بارندگی و صاعقه) با خیالی آسوده استفاده کنید.

پیشنهاد اچ ام الکترونیک جهت خرید استابلایزر محصولات برند معتبری هست که مشخصات فنی ارائه شده توسط سازنده، در شرایط واقعی هم عملکرد گفته شده را داشته باشد. مهندسین ما تولیدات برند فاراتل، (یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین تولید کنندگان استابلایزر و ترانس‌های اتوماتیک)، را در شرایط بحرانی تست کرده‌اند تا با مشاوره‌ی صادقانه بهترین پیشنهاد را به شما ارائه کنند. 

جهت محافظت از ساید بای ساید, یخچال فریزرهای خانگی و یا یخچال فریزرهای نیمه صنعتی مانند یخچال‌های سوپرمارکتی و فروشگاه محصولات پروتئینی می‌توانید از دستگاه ۲ کیلووات AVR40 فاراتل (به صورت محلی-Local برای هر تجهیز) استفاده کنید و درصورت نیاز به توان بیشتر می‌توانید از ترانس اتوماتیک ۳ کیلووات برند پرنیک مدل ECO3000Full و یا برای استفاده‌ی چند مصرف کننده به صورت همزمان می‌توانید  از استابلایزر ۸ کیلووات فاراتل مدل APR32 و یا از AVR32 Advanced (به صورت جامع برای کل واحد یا فروشگاه) استفاده کنید.

(اچ ام الکترونیک نماینده رسمی محصولات فاراتل افتخار دارد تا با محاسبه‌ و مشاوره‌ی دقیق و صادقانه محصولات شرکت فاراتل را به صورت عمده و تکی با یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش تقدیم شما خریداران عزیز کند)

در مورد استابلایزر مناسب کولر گازی و تجهیزات برودتی از قبیل چیلر و داکت اسپیلت می توانید مقاله مربوط به استابلایزر مناسب کولرگازی (جهت مشاهده کامل کلیک کنید) را مطالعه کنید .

همیشه می توانید از طریق تماس تلفنی، واتس اپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کرده و از گروه تخصصی اچ ام الکترونیک مشاوره بگیرید.

0 دیدگاه برای محافظت از یخچال فریزر و تجهیزات برودتی , اولین نفری باشید که برای این محصول نظر ثبت می کند.
دیدگاه خود را بنویسید
سبد خرید
سفارش شما

محصول

قیمت کل

جمع کل:

0 تومان