فروشگاه اچ ام الکترونیک

استابلایزر مخصوص دستگاه لیزر

author logo

حسین کربلایی

1402/08/20

0

استابلایزر مناسب دستگاهای لیزر خود را چگونه انتخاب کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، استفاده از دستگاه‌های لیزر افزایش چشمگیری داشته است. هدف این مقاله بررسی چگونگی حفاظت و استفاده ایمن و افزایش طول عمر دستگاه‌ لیزر شما است. لیزرها موارد استفاده‌ی مختلفی در صنایع دارند اما دو مورد از پرکاربردترین آنها، لیزرهای برش و در حوزه‌ی آرایشی و بهداشتی، دستگاه لیزر موهای زائد می‌باشد که استفاده‌ی عمومی‌تر دارند.

از آن جایی که تمامی دستگاه‌های لیزر از قطعات متعدد و حساس الکترونیکی ساخته شده‌اند، نسبت به تغییرات ولتاژ شبکه برق شهری بسیار حساس هستند، به طوری که در برخی از لیزرهای آرایشی و بهداشتی به دلیل دقت بالای عملکرد دستگاه، کوچکترین نوسان در ورودی دستگاه باعث اختلال در عملکرد آن شده و منجر به خاموشی دستگاه می‌شود. بنابراین جهت افزایش طول عمر و پیشگیری از خرابی دستگاه و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بالای تعمیر و تعویض قطعات در دستگاه‌های لیزر، بدون شک نیاز به برق تثبیت شده و عاری از هرگونه نوسان یا افت ولتاژ ناگهانی در ورودی دستگاه لیزر داریم. 

گروه تخصصی اچ ام الکترونیک پیشنهاد می‌کند که دستگاه لیزر را بدون استابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ حتی برای مدت زمان کوتاه استفاده نکنید.

برای داشتن ولتاژ ثابت در محدوده نرمال و بدون هرگونه افت یا افزایش ناگهانی باید از استابلایزرهای اتوماتیک و هوشمند استفاده کنیم. مدلهای پیشنهادی برای دستگاه لیزر موی زائد و لیزر برش به شرح زیر است. (ستون کاربرد در جدول زیر همان توان واقعی استابلایزر می‌باشد و بازه ورودی خروجی، حداقل و حداکثر ولتاژ ورودی است که استابلایزر توانایی تثبیت آن را دارد)

نام دستگاه/برند توان اسمی کاربرد بازه ورودی-خروجی
STB2000M فاراتل 2KW تا 1800Wمصرف(8A) 180-250
STB6000M فاراتل 6KW تا 4500Wمصرف(18A) 145-265
سوئیچینگXI-7 پرنیک ۷KW تا 6000Wمصرف(24A) 140-270
سوئیچینگXI-10 پرنیک 10KW تا 8000Wمصرف(32A) 140-270
STB12000M فاراتل 12KW تا 9000Wمصرف(38A) 135-310

در صورتی که از توان مصرف دستگاه لیزر خود آگاهی دارید، می‌توانید با مقایسه آن با جدول بالا استابلایزر مناسب خود را انتخاب کنید و اگر از مشخصات فنی دستگاه لیزر خود اطلاعی ندارید، می‌توانید با گروه تخصصی اچ ام الکترونیک تماس گرفته یا تصویر پلاک مشخصات دستگاه لیزر خود را برای ما ارسال کنید و مشاوره‌ی فنی رایگان جهت انتخاب و خرید بهینه دستگاه استابلایزر، دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد. در هر صورت، همیشه می توانید از طریق تلگرام, واتس اپ و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

0 دیدگاه برای استابلایزر مخصوص دستگاه لیزر , اولین نفری باشید که برای این محصول نظر ثبت می کند.
دیدگاه خود را بنویسید
سبد خرید
سفارش شما

محصول

قیمت کل

جمع کل:

0 تومان